Laďa Skoupil po Valašce

09.04.2012 11:03

Posádka Brno Racing Teamu ve složení Skoupil-Černoch by na Valašku nejraději zapomněla. Celou soutěž se potýkala se zlobivou převodovkou a prokluzující spojkou (mimo kosmetických úprav jejich Renaulu Clio R3). Občas chybělo málo k odstoupení, ale Clio naštěstí vydrželo.

L: "S výsledkem musím být spokojený, protože jsem to auto zdárně dotáhl až do cíle. Problémy s autem začaly na prvním Helfštýnu, kde se mi povedlo autu vylepšit design a potunit chlazení. Naštěstí byl po RZ servis, kde se klukům podařilo dat auto do kupy a my mohli s upravenou karoserií do druhé noční sekce. To, že v noci nerad jezdím se potvrdilo a vypovídal o tom i stav auta. Na druhým Helfštýnu sem jel asi 4/5 trati se zaseklou jedničkou. Tím jsme, sice s obtížemi, zvládli 1.etapu.

Ve 2. etapě jsme jeli spíš na dojetí, ale to se párkrát málem nepovedlo. Už na prvnim Puntíku byl opět problém se vzhledem auta a Jirka přišel o dveře. Odry jsme zvládli, sice s dost prokluzující spojkou, ale zvládli. V servisu jsme se snažili dat převodovku dokupy a Jirkovi jsme dali nový dveře, ale skoro zničený diferenciály jsme už nestihli. Z toho plynula další ztráta a poškození auta. Na druhých Odrách jsme dodělali převodovku. Naštěstí v poslední zatáčce a auto setrvačností dojelo do cíle. Na přejezdu jsme ji alespoň provizorně opravili, aby vydržela ještě jednu RZ. Poslední servis jsme hodně přetáhli a vyměnili na autě co se dalo. Poslední sekci Santov, Santov, Juřinka jsme jeli jako na výletě. Hlavně Santov I i II jsme jeli skoro na volnoběh. Už totiž nebylo co ztratit. Chtěl bych poděkovat a zároveň se omluvit mechanikům, kteří dali auto vždy do provozuschopného stavu."

Z vyjádření jezdce je vidět, že soutěž nebyla jednoduchá. BRT se nyní zabývá přípravou auta na Šumavu, kde opět pojede s Cliem R3 další díl seriálu.